16. feb. 2009

Jennifer Connelly ♥


Da ne bom zgolj dolgočasno nizal suhoparnih filmskih recenzij, bom za spremembo priobčil en docela neumesten, povsem subjektiven in karseda plehek prispevek, ki v analitičnem ali kakorkoli intelektualnem smislu ne prispeva k ničemur, naključnemu bralcu tega bloga ne prinaša nobene pomembnejše cineastične informacije in mi nasploh ni v kakšen poseben ponos. (Hm, sprašujem se, ali nemara to tako ali tako velja za vse moje prispevke? Ah.)



Skratka, to cut to the chase. Danes sem ugotovil, da bi lahko nekatere do zdaj ogledane filme razdelil v dve skupini:

(a) filme, ki so mi všeč, ker v njih igra Jennifer Connelly; ter
(b) filme, ki so mi všeč, in v njih igra Jennifer Connelly.

Pod (a) sodijo recimo

- Phenomena (1985),
- Labyrinth (1986),
- The Rocketeer (1991),
- Mulholland Falls (1996),
- Waking the Dead (2000),
- Pollock (2000),
- A Beautiful Mind (2001) in
- Dark Water (2005),

pod (b) pa

- Once Upon a Time in America (1984),
- Dark City (1998),
- Requiem for a Dream (2000),
- Hulk (2003),
- House of Sand and Fog (2003)
- Little Children (2006) in
- Blood Diamond (2006).



(Verjetno sem še katerega pozabil, a kdo bi na pamet vedel vse te reči za toliko časa nazaj.) In ugotovitev? Glede na to, da je punca do tega trenutka zaigrala v več kot 30 filmih (v povprečju dokaj solidnih), sem jih pravzaprav videl razmeroma malo. Bom skušal to popraviti. In to je vse, kar sem hotel povedati.

Še zanimivost. Trije različni filmi brez medsebojnih referenc, na vseh treh prizorih (urejenih kronološko) je Jenny C. na pomolu.



7 komentarjev:

  1. :))
    Sam bi v tvojih seznamih sicer izvedel kako rošado (House of Sand and Fog namesto Hulka), za kakšnega izmed uvrščenih (Blood Diamond) pa bi uvedel še kako tretjo kategorijo, a pod črto moram priznati, da je tudi meni Connellyjeva prav všeč. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Janom, Hulka obvezno ven in House of Sand in Fog notr.

    Bez dvoma pa bi sam tako ali drugače dodal še Labirnit, The Hot Spot, Higher Learning in seveda Inventing the Abbotts. To so filmi, brez katerih Jennifer ni Jennifer.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidite, meni pa je bil prvi celovečerni Hulk nekako kar všeč. Call me weird. V okviru filmov stripovske vizualizacije, seveda. In treba je tudi vedeti, da je bilo to pred Sin Cityjem in 300 in še kakšnim poznejšim stripoidom. Vizualno zanimiv in dramsko pronicljiv ter začudoma podcenjen in spregledan film Anga Leeja. Resda pa zgodbovno ni njegova največja mojstrovina. Bom nekoč argumentiral ta svoja razmišljanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, saj prvega Hulka tudi jaz ne mečem v koš, drugega pa (še) nisem videl. Leejev film je, kakor se spomnim, ob izidu požel mešane kritike, so pa njegov izdelek z novo ekranizacijo prav nerodno razvrednotili, saj se je ob napovedih in recenzijah drugega često bralo, da je bil prvi poskus adaptacije pa zares pravo skrpucalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. prosim, ne skomercializiraj tega bloga, to je filmoljub blog, ne pa iztok gartner ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. @t-h-o-r: hvala za enega boljših komplimentov, bom vzel na znanje. Ampak malce sprostitve mora pa tudi biti, a ne? Da se ne bi nenadoma začeli jemati preveč resno. Poleg tega ima vsak cineastični recenzent in še tako priznan profesionalni kritik svoje docela subjektivne poglede, elemente in preference - nekateri več, drugi manj. Ne domišljam si, da sem kakorkoli drugačen.

    p.s. Mogoče pa bi lahko vpeljal občasno lahkotnejšo rubriko, kakor je tale prispevek, ki bi ji rekel "gartnerizmi".

    Just kidding, kolega Iztok. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti, kar ostani underground, da ne razočaraš svojih oboževalcev :)

    Glede Hulka, večjega sranja tistega leta nisem videl. To ni bil Hulk, to je bil Prežeči tiger, Skriti zmaj na steroidih. Ker nihče ni bil zadovoljen, so najeli drugo ekipo, ki je resda naredila boljši, pa vseeno ne dovolj dober film.

    OdgovoriIzbriši