23. okt. 2009

So najlepše pesmi že napisane?


Nazadnje sem ugibal, ali smo filmoljubi (povečini) tudi stripoljubi. Da smo ljubitelji (dobre) glasbe, pa ne ugibam — o tem sem prepričan. Nekoč sem o tem nekaj malega že pisal, tokrat pa le kompilacija, brez komentarja.

Mogoče le tole: živimo v času sequelov, rimejkov, neskončnih kopij, predelav in Transformerjev (ter njihovih privržencev). V glasbi in v filmu je čedalje manj izvirnosti, ustvarjalnosti in domišljije. Potemtakem se (brez cinizma) velja v prispodobi vprašati: so najlepše pesmi res že napisane?

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

4 komentarji:

  1. Mi verjameš, da sem prav to LP ploščo Judas Priestov takrat kupil v navadni elektro trgovini "oddelek tehnika"?

    OdgovoriIzbriši
  2. Itak da ti verjamem, Painkiller je pa ja THE album "bogov metala". :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična glasba, legendarni komadi in skupine (ter pevci), takih definitivno ni več in jih tudi ne bo, žal.

    OdgovoriIzbriši
  4. kje so pink floydi? :)

    pa od novejših muse :P

    OdgovoriIzbriši