17. nov. 2009

2 0 1 2 (2009)

IMDb | YouTube | moj vtis: f○○k me in the eyeball

He he, pa sem vas. Tega najnovejšega Emmerichovega sranja umotvora si zanesljivo ne bom ogledal, še manj pisal o njem. Zato pa objavljam neskončno bolj zabaven videospot na temo "konca sveta". Kako vem, da je slednji bolj posrečen, če si prvega nisem ogledal? Zelo preprosto: jasnoviden sem.

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

In kaj bi naredil jaz, če bi bil konec sveta? Še zadnjič bi si zavrtel svoj najljubši ducat najboljših (rockovskih) komadov, kar so jih kdaj napisali, in umrl srečen — vedoč, da je kataklizma med drugim pokopala tudi ves nesmiselni ameriški cineastični popkorn. In the blaze of glory.

Lynyrd Skynyrd, Sweet Home Alabama :: Pink Floyd, Wish You Were Here :: Led Zeppelin, Stairway to Heaven :: Procol Harum, A Whiter Shade Of Pale :: AC/DC, Back in Black :: Judas Priest, Between the Hammer & the Anvil :: Deep Purple, Child in Time :: Iron Maiden, Hallowed Be Thy Name :: Eagles, Hotel California :: Creedence Clearwater Revival, Proud Mary :: Queen, Bohemian Rhapsody :: Rolling Stones, Sympathy For The Devil

A ja ću ostat doma uz hit dana 'apokalipsa sa vašeg balkona', rezolucija perfektna, kristalan sound, surround all around when it hits the ground.

2 komentarja:

  1. a ne bi vsaj seksal še?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja itak, da bi. Čemu pa misliš, da so namenjeni drugi, tretji in četrti komad na seznamu?

    OdgovoriIzbriši