2. dec. 2009

Vroča čokolada: NAJ 10


Pred časom sem priobčil lestvico svojih omiljenih filmskih lepotic, med katerimi se kot nalašč ni znašla nobena temnopolta gazela. Da pa se ne bi zdelo, kako imam predsodke in se grem rasne preference, bom ušiv vtis kojci popravil z deseterico njihovih glumaških kolegic bronaste polti, ki mi že od nekdaj morejo zvabiti sline cineastični nasmešek na obraz. (Arrr.) Khm, khm. Ki ne samo, da niso (bile) nič manj čedne in poželenja vredne predstavnice nežnega spola, marveč so (bile) tudi povečini sila všečne, prepričljive in iskrenega spoštovanja vredne igralke. Klikni na sliko vsake, ako te zanima, kdo je in kje neki smo jo že videli.










4 komentarji:

  1. Hm, kaj pa Kerry Washington (The Last King of Scotland, 2006)?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mhm, seveda, bi šlo. :) Sicer pa sem itak pozabil še kakšno črno gazelo, ki je obenem tudi všečna kot igralka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gotovo jih je še kaj. Kerry sem se takoj spomnil, ker mi je strašno všeč in tam je bila zelo solidna v svoji vlogi. Lakeview Terrace (2008) imam na seznamu za pogledat.

    Omenjaš Rosario Dawson in sem se spomnil Evo Mendes, del črnka, pa mislim, da je Rosaria bolj nadarjena, bolj ljubka, a manj fukiš. Ne vem, kako točno si izbiral, "vroča" ... ljubka, usodna.

    OdgovoriIzbriši