21. maj 2010

Železni mož(je) in legende metala


Ja, v slabi piratski kopiji sem gledal drugi del Iron Mana (2010); navdušil me je precej manj od izjemno posrečenega prvega dela, k ogledu brez pretiranih pričakovanj pa me je menda pritegnila predvsem glasba. Neuničljivi avstralski železni možje so v resnici junaki te frajersko-superherojske franšize in osebno tudi moj glasbeni navdih od vekomaj.

Izmenično-enosmerni tok, huronsko vas pozdravljamo in se vam ponižno klanjamo. Podarili ste nam najbolj veličastno, nesmrtno rockovsko glasbo, kar jih je kdaj prihrumelo iz Dežele tam doli. We salute you.

O, mogočni Ktulu, hvala tudi tebi, ker si mi dal ušesa.  \m/

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

2 komentarja: