20. okt. 2010

Moji junaki


... Iz otroštva, jasno. Tega je kar nekaj časa, spodnji posnetki pa dajejo približno slutiti, kdaj že je to bilo. Dvomim, da je kdo med bralci tega bloga, ki je spremljal katero od animiranih serij (po možnosti v sinhronizirani italijanski različici) ali celo pozna vse naštete risane junake — a če je kdo, naj le pusti kakšen pozdrav, bom vesel somišljenikov iz neke daljne (primorske) generacije.

Moram pa reči, da so bile zgodbe in liki tistega časa neprimerno bolj kvalitetni, globlji in tudi zanimivejši kot dandanašnji. Ali pa le jaz postajam star nostalgik in zadrt sentimentalnež.

7 komentarjev:

  1. Spremljal vse omenjene risanke na italjanskih kanalih. Najboljša meni osebno je bila Sigla Ken in seveda gospod Lupin. Jaz bi le dodal še mogoče Transformerse in Gigi-ja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz nič od tega nisem še vidu, sem preveč mlad :D

    OdgovoriIzbriši
  3. @Juvan: mladi kolega, kar nekaj zamujaš. :D Sploh Future Boy Conan, poleg Lupina delo legendarnega Hayaa Miyazakija (po post-apokaliptičnem romanu The Incredible Tide avtorja Alexandra Keya), se mi osebno zdi ena najlepših anime serij sploh. Medtem ko je bil Rocky Joe recimo kar nekaj časa pred filmom s podobnim naslovom, ki je proslavil Silvota Žrebca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto vse sem gledal š ekot otrok. Prav škoda da tega ali česa podobnega ni več po tiviju.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. filmoljub: Konec avgusta je bila v Kopru prireditev Risanke imajo fešto, kjer so vrteli vse te tvoje in seveda še ostale italijanske "sigle".

    Se pa popolnoma strinjam, ne delajo več takih risank/animejev. Žal.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, včasih sem si vse to downloadal iz Regno Delle Anime, ampak itak dobiš vse na YouTubi, na torrentih pa marsikatero zadevo tudi v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Gledal skoraj vse (Rocky Joea nism) :)

    Ken il gueriero je bila moja najljubsa!!

    OdgovoriIzbriši