4. nov. 2010

Še vedno me kaj preseneti


Nimam toliko časa, da bi podolgem in počez križaril po Tubi in spremljal novosti; nekajkrat pa se mi je le pripetilo, da sem našel kaj, ob čemer sem osupnil in so mi možgani zakrknili. Zanimajo me recimo glasbene improvizacije in interpretacije, t.i. cover izvedbe rockovskih in pop-komadov. Za električno kitaro je denimo tega na voljo kar nekaj. Nedavno pa sem naletel na ukrajinsko (klasično izobraženo) klavirsko virtuozinjo Viktorijo Jermoljevo iz Kijeva; gotovo je v spletni skupnosti že znana in jo marsikdo dobro pozna — jaz jo (žal) šele zdaj. Brez melodramatičnosti in patetičnega pretiravanja povem tole: čeljust mi je odpadla, pomočil sem spodnjice in si med besnim hlipanjem izpraskal oči — godalni kvartet Apocalyptica pa je pravkar ponižno zdrsnil šele na drugo mesto najboljših klasičnih izvajalcev metala in rockovske glasbe.

Poslušajte, spoznavajte in učite se glasbe; po možnosti se naučite vsaj osnov kakšnega glasbila. Sam sem svoje čase pri uku klavirja vztrajal skromnih osem let. (Punci na posnetkih se kajpak ne približam na svetlobno miljo, kar zadeva pianistično spretnost.) Žal mi je, da nisem (še) dlje, in da nimam več energije (in volje, če smo odkriti) ob njem preživeti več časa. Glasba je veliko več kot zabava in užitek: je odnos do sveta in življenja.

Nadarjena Vika pa ima že tako veliko snubcev in oboževalcev, da se tozadevno ne bom niti silil. ♥ Vika, я тебя люблю.

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

2 komentarja:

  1. Mene je tale nasmejal:

    http://www.youtube.com/watch?v=JTwJetox_tU

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau vrhunsko tole pa res polepsa dan , drugače pa imajo kar nekaj coverjev tudi

    Vitamin string quartet

    OdgovoriIzbriši