17. maj 2011

Kao žar na mojim usnama


Zadnja skladba sploh zmagovalka Eurosonga, ki mi je bila všeč. Ste opazili, da prepeva v maternem jeziku? Bravo, Marija.

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

p.s. Naknadno sem preverjal Vikipedijo, Marija jih ima na posnetku komaj dvaindvajset. Go girl! Fantastičen glas in sijajna izvedba. (Pa tudi nižja črnolaska od obeh iz spremljevalne ekipe ni švoh.)

1 komentar:

  1. Hecno, ravno, ko je zmagala letošnja pesem sem razmišljal katera pesem v zadnjih letih mi je sploh bila všeč in brskam po preteklih zmagovalkah ter najdem - Molitva.Sedaj jo poslušam že cel teden in se ne naveličam.Glede jezika pa katere pesem je sploh zmagala v svojem jeziku odkar se lahko poje v angleščini ?

    OdgovoriIzbriši