19. avg. 2011

Vsa izgubljena leta


Od Obale zlata in oceanov sedmerih
  po širjavah, daljavah plujem stoterih,
    zdi se, da tujec sem samemu sebi že
      in kar sam delam, nekdo drug počne.

Zatisnjenih vek na dom mislim le,
 ko še eno mesto v noči mimo gre;
  smešno, da bol je še, ko ga več ni,
   tam moje srce bo ležalo do konca dni.


   Zato pa, da resnico poiskati hitiš,
  ne ginevaj za izgubljena leta vsa;
 kvišku pogled, noge trdno na tla,
verjemi, da v zlatih letih živiš.

      Časa preveč v dlaneh in v mislih s teboj,
    bolečina prav nič lahka izginja nocoj,
  ko besede najdem in dan zabijem tako,
da jočem z rokami, uprtimi v nebo.

3 komentarji:

  1. Praznuje Filjmoljub rojstni dan :)) Če je temu tako, vse najboljše, na še mnogo duhovitih, poglobljenih in tebi značilnih recenzij, ki mi skrajšajo marsikatero nočno minuto v nočni in še moja misel: Važno je zdravje, ljubezen tako ali tako je, kar se denarja tiče pa važno da ga je za sproti ;)

    če sem kiksnil mimo pa enostavno moram nelpit tale komadič:

    http://www.youtube.com/watch?v=D_Uh0P81_i0

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ... v bistvu ne praznujem, samo spomnil sem se na tale komad. Ampak vseeno hvala za lepe želje. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličen komad in sijajen prevod, oz. interpretacija - predvidevam da je tvoj. :)

    OdgovoriIzbriši