9. nov. 2011

Easy kot nedeljsko jutro


Pred leti, ko sem bil mlajši, so me prepričevali, da sem kot jajce jajcu podoben Miku Pattonu (ko je bil še mlad in čednejši).

Know it sounds funny but I just can't stand the pain
Girl I'm leaving you tomorrow
Seems to me girl you know I've done all I can
You see I begged, stole and I borrowed, yeah
Opomba. Če je širina zgornjega YouTube avdioposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

Kaj pa vem. Pljunuti on ? Verjetno so me zajebavali. Kakorkoli že, Easy izpod vokala Faith No More je še vedno izjemen komad.

1 komentar:

  1. Oja, odličen, odličen komad. je bilo neko obdobje melanholije, ko sem ga poslušal po več ur skupaj. Opojen, da, a to ni važno, super komad, ki gre v uho v vsakem primeru.

    OdgovoriIzbriši