24. nov. 2011

Freddie Mercury (1946—1991)

20 let po slovesu neke legende

Težko je verjeti, da danes minevata natanko dve desetletji od njegove prezgodnje smrti; zdi se (mi), kot bi bilo včeraj. Mar res tečejo leta tako hitro — ali pa se mi pospešeno staramo?

On se ne bo nikoli. Nesmrtna glasbena ikona, kmalu po koncu 2. sv. vojne kot Farrokh Bulsara rojen na arhipelagu Zanzibar (tedaj še britanskem protektoratu, danes pa delu Tanzanije), glasbeni producent, avtor in izvajalec, karizmatični frontman ene najboljših skupin vseh časov in eden najbolj osupljivih moških vokalov v zgodovini rocka. Ter eden tistih, zaradi katerih sem — tako kot marsikdo pred mano — dokončno vzljubil to glasbeno zvrst in ji bom bržčas ostal zvest do dne, ko bodo šest čevljev nad mano membrane še enkrat zatresli toni izjemnega The Show Must Go On.*



There's a lot in there. I remember writing this line — "my soul is painted like the wings of butterflies" — and I brought it to him one morning, a little worried about what he would think of it. I said, "Do you think that's okay? Can you sing that?" And he went, "Darling, I can sing that and I will give it my all." Because he knew what it was all about and it didn't need to be said. —Brian May
Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®
* Op. Mogoče pa bo to Stairway to Heaven ali Sympathy for the Devil ali celo Always Look on the Bright Side of Life, nisem se še odločil. ;)

Slovenija, 24. novembra 2011

5 komentarjev:

  1. Po navadi ob zajtrku preberem, kaj so novega spisali kolege blogerji in zahvaljujoč tebi in Cosmu sem prav po rokersko začel to mrzlo jutro.
    Zdaj si še zavrtim Who wants to live forever in še nekaj živahnejšega, za delovno energijo - Mustapha,recimo.
    Da bom kaj od sebe dal v službi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz pa si bom za tistih 6 čevljev naročil kar izbor tvojih 4ih po vrsti, pa še nekaj dodatkov zraven....dobro pa je, da je Freddie vedno nekje tu okoli.... :cool:

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob njihovih komadih še George Michael (Somebody to Love - Wembley) zgleda kot ded.
    Kot dodatek, bi jaz izbral še "Čuden si bil že kot otrok - Martin Krpan"

    OdgovoriIzbriši
  4. O ja, sem imel obdobje, ko sem Queene vrtel dan in noč. Njegove smrti se še sam dobro spominjam, pa sem bil takrat res mlad. Hitro čas beži. Dober vokal, izjemen performans. Ostaja spomin, hvala jutjub, in cela kopica nepozabnih komadov.

    OdgovoriIzbriši