31. jan. 2012

Naj se zakrešejo mnenja meči!
















7 komentarjev:

  1. Heh, mislim, da znamo bolje špikat kot vrtet argumente. :)

    Ta iz 7amurajev me vedno nasmeji. Kako Mifune prenaša svoj meč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sadako, mojste html kode :D

    Včasih mi je celo šlo.

    No hotel sem reči, da gre za zelo všečne filme, še posebej mi je pri srcu samurajski podžanr (seveda zaradi legende, ki sliši na ime Toshiro Mifune) pa tudi podžanr wuxia ni od muh.

    http://filmskoplatno7.blogspot.com/2011/11/7-vzhodnoazijskih-sabljacin-aka-wuxia.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Izmed ponujenih zmaga Uma. Super sladka je. Sicer se pa štejem med prave fane japonskih samurajčin, Mifune je kajpak bog. :approve:

    OdgovoriIzbriši
  4. A misliš komad od Železo-Devičnikov? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahahaha! Tole me je pa nahahljalo na ves glas!

    OdgovoriIzbriši