15. feb. 2012

2012 (2009)

IMDb | YouTube | moj vtis: ●●●○○○○○○○

(Bravo, Roland. Nenadoma se mi njegov umotvor o koncu sveta ne zdi več tako nepopisno skrpucalo, saj je čedalje bolj aktualen, celo preroški; in to — posebej letos — v več kot enem smislu. Sijajno.)


Apokalipto, stari! Konec sveta! Kaputt, finito, piš’ kući propalo! Jp, stari Maji so to vedeli. Pa Kitajci tudi. In Kučan je to vedel. Itak. Napisano je tudi v grafitu na zidu nadškofije. In na brošuri turističnega društva Cerknica. KA-BUM! BUM!


Ne, Morgan je bil v Globokem impaktu, tukaj pa sem jaz prezident. In če sem zdaj tukaj, moji ljubi rojaki, pomeni, da je drek zadel ventilator, ker jaz sem že dolgo prestar za to sranje.


Aha, sončna turbulenca je sprožila intenzivno sevanje nevtrinov, ki so se potem transformirali v mikrovalove in razsuli ves planet. Japajade. Me vlečeš, a? In Kahl je zunanji minister? —Pa če ti pravim. A ne vidiš specialcev? Drek je zadel ventilator!


Bivalniki in avtodomi Adria iz serije SPORT omogočajo zanesljivo lego na cesti, potnikom nudijo udobno vožnjo in so praktično neuničljivi. Ugodni pogoji za leasing! [OGLASNO SPOROČILO]


Sem ti povedala, da nam bo ta avionček še prav prišel? Ampak ne, ti bi raje imel novo uto za psa, pa aluminijaste žlebove, kao ‘a ne mormo bit kot vse druge familje’, pa ne vem kaj še vse. Bebec.


Lastnika sivega forda s celjsko registracijo in tablico ‘RAZMŠILJAM NAGLAS’, parkiranega na rezerviranem prostoru za invalide, vljudno pozivamo, naj takoj umakne svoje vozilo. Hvala za razum.


Z nami Ribič Pepe gre okrog sveta on skrivnosti mnoge pozna po-bom pom pom ... Woo-hoo, I'm the king of the world! Uf, še dobro, da je imela naša vlada te velikanske kovinske ‘hi-tech’ ladje, skrite na vrhovih Himalaje, drugače bi zdaj vsi mi futrali rake. Hej ti, hej, Daj-ga-lama al kaj si že, vrni mi čips!

12 komentarjev:

  1. Film je zanič, ni kaj :(
    Ampak Woody je zakon:)
    Vem, da sem se super zabaval vsakič, ko se je zanšel v kadru.

    OdgovoriIzbriši
  2. tole me je pa nasmejalo do srca! priznam, film sem gledala, priznam, do konca, priznam tudi, da sem se poleg tudi nasmejala... kaj več pa ne vem več za kaj se je šlo, a ni bil en debel rus zraven?! ;P

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahaha!

    Moj vtis o zapisu: ●●●●●●●●●●

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha! Very well :-D

    ampak kako se bo roland rogal ob koncu leta, ko bo edini na teh ladja plul proti rešitvi! ha!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, ne, ne, stari... ne. Počas. Falu si Ribič Pepe base. Če js kej vem, je "po-po pom pom", ne pa "bo-bom bom bom".

    OdgovoriIzbriši
  6. @Pepi: popravljeno. :) Dokaz:
    http://www.youtube.com/watch?v=8r-Ii3yhCPg

    OdgovoriIzbriši
  7. U, pa res. Ta drug po bi v bistvu lahko bil bom, maš prav. Dobr je. The virus has been destroyed. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Je kdo že videl njegovo najnovejšo mojstrovino Anonymous? Rabim kakšen nasvet od koga od vas, a je sploh vredno 1.36Gb placa na računalniku, al ne? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. šele ob branju tega bloga mi je kapnilo, kaj dejansko pomeni fraza "shit hits the fan"
    ventilator, jasno! in potem razlet dreka, logično.

    moje prejšnje prepričanje, védenje izvira iz pesmi Guns N' Roses, Bad Apples,
    ko Axl poje: "When the shit hit the fan
    It was all I could stand ... ..." itd.
    prepričana sem bila, da "fan" v tej pesmi pomeni oboževalca gn'r, shit pa vso sranje, ki se je o njih pisalo v medijih, in da Axl ne prenese, da je to sranje prišlo do njegovih fenov. xD
    Sveto sem bila prepričana, da to pomeni to, oz. da ta fraza sploh ne obstoji izven konteksta te pesmi in da ima torej samo en ta pomen...
    Pravzaprav te pesmi nisem poslušala že nekaj let in niti nisem toliko razmišljala o tem verzu, mi je pa ostal v spominu, nekje v mojem besednjaku - dokler nisem naletela na tvoj dobesedni prevod in ... heureka!

    Vgl., mene je tko sram. :) Mislim, bruka. Kva mi rata, no.

    Ampak je tko absurdna scena, da nisem mogla, da je ne bi obelodanila. Hvala bogu za anonimnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ahem, ne vem, ali se hecaš, ampak OK: fraza označuje situacijo, ko se problemi naberejo "do stropa" (torej do tja, kjer so stropni ventilatorji) in vse tisto, kar si je nekdo prizadeval držati v tajnosti in pomesti pod preprogo, izbruhne v vsem svojem javnem smradu in pošprica vse navzoče. To je to, the shit hit the fan.

    OdgovoriIzbriši
  11. jaja, saj sem napisala, da sem končno dojela dobesedni in posledično preneseni pomen fraze. :) pač tisti "fan" mi dolgo ni bil jasen.
    pač, en tistih blond momentov, ki traja; ko kar ne uspeš in ne uspeš jasno videti stvari, ki jo imaš pred nosom. i'm sure we've all had at least one ;)
    no, je že mim :)
    lp

    OdgovoriIzbriši