22. mar. 2012

Once Upon a Time in Mexico (2003)

IMDb | YouTube | moj vtis: ●●●●●○○○○○

R.R.: Halo? Hey, Pretty Boy Quentino, my man, kako ti kaj stoji? Q.T.: Yo, Roberto, ti pizdek rdečevratni, ne bi mi mogel bolje. R.R.: A že snemaš tisti svoj "Kita-u-Bila" ali kaj je že? Q.T.: Ah, kje, Umo pošiljam na trening mečevanja, jaz pa počasi zbiram muziko za noter. Pa ti? R.R.: Mnja, tukaj kravatarji zdaj hočejo, da bi posnel še tretjega Marjačija, menda se bo dalo še v drugo fino nategniti folk. Q.T.: Misliš, po "Obupancu", izpred parih let? Pa saj to sem ti že jaz predlagal. R.R.: Jp, tokrat bom bojda dobil skoraj 30 milijončkov, to je petkrat več, pa producenti mi ne bodo pretirano srali. Še posebej, ker je ena od njih tudi moja Liza. Sem mu mislil dat en dober, tak oriđinalen, pomenljiv naslov, recimo "Desperado 2". Q.T.: Jebeš to, stari moj, bodi malo bolj art-fagovsko pretenciozen, tukaj bi bilo fajn udarit eno referenco na kakšno filmsko legendo, evo, na primer na Serđota. R.R.: Misliš na "tržaškega Jamesa Bonda"? Q.T.: Ma ne, bebo, Leoneta, valda. Kaj praviš na ... recimo, "Bilo je nekoč v Mehiki"? R.R.: Whoa, kolega, hudo. Ena taka epska, peckinpahovska streljačina, z eksplozijami in pretepi, dobri in umazani in zli in dvoboji v cerkvah, the whole bunch. Q.T.: Exactly, pendejo, pa lahko boš preizkusil tisto novo HD digitalno opremo, z vsemi snemalnimi filtri, s fensi lečami in različnimi tehnikami, pa slow-motion in stuff, široki koti in to. Da bova potem pri produkciji "Sin Cityja" obvladala sceno in znala rolat te stvari. Pa še lažje je. Saj veš: posnameš koreografijo, potem pa v post-produkciji nalimaš gor še efekte, krogle, dim in vse drugo. R.R.: Itak. Pa en kup neuporabljenih prizorov imam še iz Desperadota, zdaj bodo pri montaži prišli prav. Q.T.: Okej, ampak ... kakšen scenarij menda tudi že imaš? R.R.: Ma ja, na približno, ampak se bom že sproti česa spomnil, ni panike. Že kaj v zvezi z mamilarskimi karteli, skorumpiranimi mehiškimi oblastmi, odpadniškimi agenti CIE, ena mastna sirasta mineštra, to vedno vžge. Samo, da dobim vso ekipo: obvezno seveda Salmo, če je že končala s snemanjem "Fride", pa Cheecha in Trejota, ampak tokrat bi se res izprsil, mislil sem Mary nagovorit celo za kakšnega Rourketa, on ima vedno tiste svoje podganje cucke s sabo, pa še Dafoeja ali kaj podobnega. Armendáriz in Rubén morata biti nujno zraven, pa poskusil bom dobit še kakšnega ... kaj pa vem, Đonija Depa na primer. Pa Evo Mendes, ta je prasica de puta madre. Bomo že našli eno vlogo zanjo. Q.T.: Okej, ampak pazi, misliti moraš na vse segmente občinstva. Ženski del, moški del, otroci s posebnimi potrebami in tisti z Aspergerjevim sindromom, prav. Kaj pa latentneži in ped geji? R.R.: Pa saj zanje imam Antonjota, ne? Q.T.: Dobro, ampak če je že vse tako predimenzionirano in napihnjeno, potem je treba greti do konca. Kaj pa, če bi dal noter najbolj pussy-ass-faggott pevca ever? R.R.: Kaj, misliš tistega Slovaka, tisti Yan Plastinyak ali kaj je že? Q.T.: Ma ne, butelj, Enriqueta Iglesiasa vendar. Njega daj noter, to bo pravi hit med toplovodarji. Ampak, čakaj malo, a niso Cheecha v prejšnjem delu ustrelili? R.R.: Ja, v oko. Sem mislil, da bi mu dal eno tako črno gusarsko prevezo, kao samo-referenca pa to. Q.T.: Yes, tako se dela, si že pogruntal sistem. Ajde, drži si ga, se slišiva, amigo, čao.

9 komentarjev:

  1. jebeno badass film

    ampak se je mariachi v tretje že nekoliko izpel

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, a res? :) Po mojem se je že v drugo. :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Oprostite moji preprostosti, ampak meni je tole eden najboljših, če ne kar najboljši tvoj zapis.

    Igrivo preprost, a hkrati poln zanimivih informacij.

    :avadodo:

    OdgovoriIzbriši
  4. bere se tako, kot da bi poslušal kak slo film


    kjer govorijo kot nikjer drugje v sloveniji nihče ne govori ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Žal še nisem gledal iz mi lastna načela ne dovoljujejo, da bi prebral opis pa še film ne kotira ravno visoko na moji must see listi :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jst mislim, da ga nisem gledal, vsaj v celoti zagotovo ne. Ampak ajd, recimo, da vem, da res nič ne zamujam. :D

    OdgovoriIzbriši