6. apr. 2012

Sedem veličastnih

glasbenih podlag in muzikaličnih ozadij

Včasih mi gredo bolj po glavi filmi, drugič pak spet glasba. V resnici pa prvega brez drugega ni, o tem sem prepričan (tukaj) — in kaj je bolj veličastna kombinacija kot odličen film z odlično glasbo?

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

To je zgolj naključen izbor — kar tako, na pamet — in seveda nikakor ne edini mogoč na poljubni lestvici NAJ 7 klasičnih orkestralnih melodij. Zlahka bi jih naštel še 7 ali pa še 70 (in sem tudi jih, pravzaprav še več); a recimo, da sem si tukaj priobčene posebej zapomnil kot najbolj udarne, najmogočnejše, najznamenitejše in najbolj spevne med mnogimi legendarnimi soundtracki.

2 komentarja:

  1. Sem kar za Williamsa. Star Wars mi vedno dvigne kocine, super se mi zdi.

    OdgovoriIzbriši
  2. clint mansell owna vse ;)

    meni osebno pa je glasba za the fountain še boljša kot v rekvijemu :)

    OdgovoriIzbriši