10. maj 2012

Sječaš li se YU filmova?

Sprehod po bulvarju nostalgije

Prvič, da ne bo kakšnega nesporazuma: niti slučajno se mi ne kolca po nekdanjih časih, niti v političnem niti v ideološkem ali gospodarskem ali kakršnemkoli drugem smislu. Kar pa zadeva tedanjo kinematografijo: takoj jo zamenjam z današnjo, jebote.

Drugič, tisto je Neda Arnerić, ♥ seksualna boginja jugofilma.

12 komentarjev:

  1. Filme zamenjam tudi sam! Pred dnevi so mi Rane sprožile tak mali apetit po teh filmih in močno me mika, da vsaj te železne jugo klasike spet pogledam.

    Zadnja slika! :droool:

    OdgovoriIzbriši
  2. Rane bi verjetno lahko šteli med novejšo (v bistvu že srbsko) kinematografijo, ampak Maratonce ali Ko to tamo peva ali Dolly Bell pa vsekakor. Ja, Neda je (bila) prav fina, res. :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Sječaš li se -YU- filmova?


    ne ... niti me noben ni kaj posebej pritegnil :)

    OdgovoriIzbriši
  4. No, saj vemo, da si ti mlajši, iz neke druge generacije. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jp

    še najbolj všeč od "jugoslovanskih" filmov mi je arizona dream :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tistim iz neke druge generacije so v večini primerov prikazani filmi izjemni. Samo priložnost jim je treba dati, pa nikakor ne razočarajo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi film, ki sem ga gledal na platnu v domačem kinu, je bil Ko To Tamo Peva.

    Sicer vem, da ni ex-yugo, ampak meni osebno je eden najboljših vseh časov Lepa Sela Lepo Gore. Brrrr...

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz bi Lepa Sela Lepo Gore lahko gledal tudi po trikrat zapored, res fenomenalen film. Mogoče me je ravno zaradi previsokih pričakovanj zaradi LSLG Parada tako zelo razočarala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni najljubši Dragojevićev (čeprav so tudi Rane fenomenalne, Mi nismo andjeli prav tako posrečen). BTW:

    http://filmoljub.blogspot.com/2011/01/lepa-sela-lepo-gore-1996.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Glede na kvaliteto bi se težko odločil med LSLG in Ranami, ampak čisto tematsko me razne zgodbe o 'silnih infantilnih' ne pritegnejo preveč, čeprav so prikazane izjemno.

    OdgovoriIzbriši
  11. no, filmoljub, seveda, Rane so že druga generacija, ampak ravno dovolj močna, da me vabijo v tisto pravo jugo klasiko (nostalgijo). lepa sela lepo gore sem videl pred res mnogimi leti in v kratkem jih kanim osvežiti, da vidim kje smo danes, Rane so mi itak super.

    Med tistimi železnimi klasikami pa seveda Maratonci nikoli ne bodo preseženi, meni ljub je tudi Davitelj, super, super film!

    OdgovoriIzbriši
  12. Maratonski častni krug bo težko še kdo bolje odtekel....čeprav moram priznati, kot povsem običajen gledalec, da mi je (bila) velika večina YU produkcije noro zabavna po eni strani in po drugi noro globinsko življenjska....drame v komediji in komedije v drami....še dobro, da so za vedno zabeleženi in dostopni za kadarkoli ogled....

    OdgovoriIzbriši