29. jul. 2012

Za otroka čudovita

Naj me preživita, v vsem me prekosita

I just want to tell you, I'm the one who was supposed to take care of everything. I'm the one who was supposed to make everything okay for everybody. It just didn't work out like that. And I left. I left you. You never did anything wrong. I used to try to forget about you. I used to try to pretend that you didn't exist, but I can't. You're my girl. You're my little girl. And now, I'm an old broken down piece of meat ... and I'm alone. And I deserve to be all alone. I just don't want you to hate me.

When you live hard and you play hard and burn the candle at both ends ... in this life, you can lose everything you love, everything that loves you. A lot of people told me that I'd never wrestle again, they said "he's washed up", "he's finished" , "he's a loser", "he's all through". You know what? The only ones gonna tell me when I'm through doing my thing, is you people here. You people here ... you people here. You're my family.
Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

2 komentarja:

  1. Tale izvedba komada je pa ena boljših! Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ja, Slash je dejansko odličen kitarist, ne samo en važič. (Ne gre samo za tehniko, to ima marsikdo; gre za občutek, interpretacijo, dinamiko in izraznost.)

    OdgovoriIzbriši