1. jan. 2013

Kaj nas čaka v letu 2013

Nekateri še nepotrjeni. Povečini sline izvabljajoči. Pa srečno!



p.s. Še moja novoletna zaobljuba: biti (še) bolj kritičen, (še) manj prizanesljiv, bolj neposreden, popolnoma nič politično korekten.

13 komentarjev:

  1. Jaz se poleg teh veselim še Kick-Ass 2 in RED 2. Kar kul leto se obeta ... Vsaj kar se filmov tiče.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, bi pričakoval, da boš izpostavil kakšne druge, manj spektakularno - mainstreamovske projekte :D Sicer vse te dovolj slinasto pričakujem tudi sam, sploh Hobbit 2, pa tale Deppov film zna bit hudo zanimiv. Tudi Super man me zanima, trailer je zelo kul. Pričakujem dobro letino!

    ps: hehe, podobno zaobljubo glede filmov in bloganja sem si dal tudi sam na grbo. Pa to, da bi vsaj za kakšno objavo več in bolj redno pisal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj bi izpostavil prav tiste, ki jih pričakuješ, a jih je zelo težko izbrskati, medtem ko se ti sami ponujajo. A gledal in pisal o tistih drugih pa bom zagotovo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Before Midnight (nadaljevanje Sunrisa in Sunseta) me od tistih za katere zaenkrat vem daleč najbolj zanima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Poleg omenjenih bi jaz dodal še Before Midnight, Twelve Years a Slave, Gravity, To the Wonder, Inside Llewyn Davis, The World's End, Nymphomaniac, Maps to the Stars, Jimmy Picard, The Counselor, Captain Phillips, The Grandmasters, The Zero Theorem, Devil's Knot, I'm So Excited, Oldboy remake, The Place Beyonf the Pines, her, Kick-Ass 2, Stoker, Maniac, Mud, Trance ... Precej filmov, ki jih pričakujem torej.

    Tudi jaz bom skušal letos bolj pridno in redno pisati. Mi je kar malo hudo, ker se blog praši.

    Filmoljub, nekaj me zanima. Malo recenzij o tujih in starih filmih je na tvojem blogu, vsaj meni se zdi tako. Vesel bi bil, če bi napisal kakšno več, zgolj zato, ker te pač zelo rad berem, vendar je bolj malo pisanja o filmih, ki jih gledam jaz. Samo predlog. Lep pozdrav, pa srečno novo leto!

    OdgovoriIzbriši
  6. O tujih filmih (če ne štejem angleških oz. ameriških) res precej malo pišem in me je tega sram. Kolega Goodfella in PaucStadt kar dobro pokrivata azijsko filmografijo, tudi veliko skandinavske in nekaj latinskoameriške se najde; dočim je Cosmopapi (pravkar se je zbudil iz zimskega spanca) tako ali tako pravi naslov za manjše neodvisne projekte. Jaz bi se še najraje v večji meri posvečal italijanski filmografiji (predvsem komedijam in neorealizmu), ki mi je zelo pri srcu, pa se bojim, da je zaradi jezika vsem drugim precej neznana in torej večinoma nezanimiva. Zato to kompenziram s tem, da občasno napišem kaj o kakšni svetovni klasiki ali pa vsaj o kakšnem jugokultu; to bom vsekakor počel tudi poslej. Srečno tudi tebi in vsem, ki me/nas berejo.

    OdgovoriIzbriši
  7. poleg omenjenih pa še


    Thor 2, Iron Man 3, Die Hard 5, XxX 3, Insidious 2, Bad Santa 2, Evil Dead (remake), The Hangover III, Scary Movie 5, Start Trek 2, Fast and Furious 6, Carrie (remake), Superman (remake), G. I. Joe 2, Hunger Games 2, Kick Ass 2, Grown Ups 2, The Smurfs 2, 300 (prequel), Bridget Jones 3, Spawn (remake), Zombieland 2, Captain America 2, Daredevil (remake),

    OdgovoriIzbriši
  8. No Šef, ti greš pa predaleč v cenene bedarije ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hehe, šef, od tvojih želim videti ravno dva :D

    OdgovoriIzbriši
  10. prvi je superman, kateri je pa ta drug? iron man 3 al star trek 2?

    OdgovoriIzbriši
  11. No, super mana in star trek 2 je omenil ze filmoljub, tako da carrie in kick-ass. Nisem pa vedel, da prihaja zombieland. Ta bo zanimiva - prvi je bil sila zabaven.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sej če klikneš na sliko se odpre povezava na imdb kjer je opis filma. S seznamom se vsekakor strinjam, predvsem me zanima man of steel. Obeta se nam zanimivo leto.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma ne morem verjet, Mad Maxa so v tem času, odkar sem sestavil ta seznam, prestavili iz 2013 v 2014. Izgubljen primer, očitno.

    OdgovoriIzbriši