5. maj 2013

Knopfler, M.

Ljubljana, dvorana Stožice, 4. maja 2013. Check.

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

Zelo solidni dve uri. Polna dvorana. Malce pogrešal Sultane svinga, Denar za nič, Hojo življenja, Tvitanje ob bazenu, Tunel ljubezni in še nekaj večnih klasik, dobil pa Brate v orožju, Romea in Julijo, Daleč od mene in vrhunec koncerta, epsko Telegrafsko cesto.

Dvomim, da mi bo katerikoli letošnji film prinesel toliko zadoščenja kot ječanje slavnega Stratocasterja v živo (mestoma pospremljeno še z zvoki piščali, gosli in dud). No ja: živi bili, pa videli.

4 komentarji:

  1. Včasih mi je kar žal za njihov Brothers in Arms album (razen fenomenalnega naslovnega komada), ki ga nekako vsi povezujejo z zgodovino benda. To niso bili več tisti pravi Dire Straits (kičasta 80-a so naredila svoje), ki so delali epske komade (glej Love Over Gold album)in zato se včasih kar razjezim, ko mi nekdo omenja Money for Nothing ali Twisting By the Pool v povezavi z odlično skupino. Da ne govorim o radiu, ki drugih komadov sploh ne pozna ...
    Enivej, ti kar zavidam koncert, Straitsi, (še bolj pa Knopfler) pa še vedno ostajajo genialni bend.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, Straitsov ni več in Knopfler se nič ne trudi, da bi ohranjal in obujal spomine, ampak uživaško in mojstrsko fura svojo glasbo -- kar je seveda edino prav. Tisto, kar je bilo s skupino in z bratom Davidom (razmeroma dobro poznam vseh šest njihovih studijskih albumov, moj favorit pa je seveda Making Movies), pa zgolj zavoljo starih časov in nostalgije nas, starih prdcev. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Z malo boljšim načrtovanjem bi lahko videl Knopflerja, a se mi na koncu ni izšlo. :(
    Zdaj sem tudi jaz kar malce ljubosumen nate.
    Prijatelji poročajo da je bilo super ...
    Prav neroden termin je bil tole, tako med prazniki.

    Evo, grem si zavrtet Tunnel of Love

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je, tole ti je nekako razbilo dopust, če si ga načrtoval, nama z boljšo polovico se je nekako izšlo. Menda so nekateri že LANI kupili karte, svašta. Koncert je bil drugačen kot tisti pred osmimi leti (na katerem sem prav tako bil), pa ne bi rekel, da je bil slabši, kljub manku nekaterih priljubljenih DS komadov. Knopflerjev solo album Shangri La iz leta 2004 je recimo odličen in ga prav lepo priporočam.

    Ampak vseeno si grem tudi jaz zdaj zavrtet Private Investigations, for old time sake.

    OdgovoriIzbriši