17. sep. 2013

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)

IMDb | YouTube | moj vtis: ●●●●●●●○○○

My dear Frodo, you asked me once if I had told you everything there was to know about my adventures. Well, I can honestly say I've told you the truth, I may not have told you all of it.

17 komentarjev:

  1. Hah, ja, se kar strinjam. :D Število pik je fer, in po moje si tudi Jacksonovo paradigmo kar fino zadel. Jaz sem bil o Hobitu glasen že pred časom, ampak zdaj, slabo leto kasneje, ugotavljam, da je bilo filozofiranje odveč. Hobita je, kar se mene tiče, še najbolje povzel eden izmed Gil-Galadovcev:

    "No, ker ste vsi že kr dost povedal, bi sam dodau svoje mnenje, da se mi je film zdeu primerljiv z musko od Čukov---> narjen za vse starostne skupine, nezahtevn in poln posiljenih šal.. Seveda so bli tudi trenutki ki so mi bli super, vendar jih je blo v primerjavi z slabimi res premal."

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je prav, ker mi je bil 1. del trilogije izredno povšeči. Sicer ne dosega Gospodarja, ampak je daleč nad povprečjem ostalega HW sranja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Po enem letu ugotavljam, da sem blizu Sadakovemu mnenju. Čist okej zabava, za fana knjige pa še toliko bolj.

    Je pa res, da tistega wau efekta kot ga je imel LOTR vseeno nima. Ampak danes smo kanček bolj razvajeni kot pa v začetku tisočletja. Jaz močno čakam, da vidim Smauga v akciji. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. V bistvu bi se kar razveselila, če bi Mr. Smith posnel drugi del Priscille... Oh, Felicia, where the fuck are we?! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. He he, jaz si z veseljem vsake toliko še n-tič ogledam kar izvirnik. Trojica je genialna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz bi si en dan vzela dopust ravno zato, da spet pogledam vse 3 lotr. Enega za drugim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če se odločiš za domačo Extended Edition verzijo, je to približno 200 + 220 + 260 minut oziroma skupno več kot 11 ur sedenja na kavču pred televizorjem. Definitivno potrebuješ dopust. Vso srečo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Seveda imam extended edition, kaj se pa drugega še spodobi za fana te trilogije ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Težko je opisat, kako na živce mi gredo ti fantasy filmi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lahko pa vseeno poskusiš. :P

    OdgovoriIzbriši
  11. Odgovori
    1. Ne vem, enostavno mi gredo čarovniki, goblini in magija na splošno fejst na živce. Že v otroštvu je bilo tako, verjetno pa se je ta odnos z leti še stopnjeval, ko je ta fantasy žanr nenadoma postal "kao odrasla" zadeva. Kot da to ne bi bilo dovolj, je zdaj prišla še poplava "young adult" filmov in literature, ki naj bi bili namenjeni ljudem med 18 in 30 (Twilight, Hunger Games idr.) God help us all.

      must ... stop ... anger ... need ... to ... calm ... down ....

      Izbriši
    2. Spoštujem tvoje preference, ampak vseeno ne bi rekel, da je fantasy "nenadoma postal odrasla zadeva". Nič bolj, kot so recimo stripi ali pa animeji postali "odrasla zadeva". Odvisno in različno od zgodbe do zgodbe.

      Izbriši
    3. Picard needs tea19. 09. 13 22:04

      po novem se reče grafični roman in ...

      ok, anime še ni dobil kakšnega finega naziva

      Izbriši
    4. pa da ne bo pomote - hobbit je dober film, izjemno narejen, prepričljivo prikazan fantazijski svet, odlično odigran, ampak čemu? razen seveda "hej, po lotr so zaslužili milijarde še z harry poterjem, še pomilovanja vredna Alica je zaslužila prek milijarde ... BRING US PETER JACKSON

      Izbriši
  12. :D

    Vsakomur svoje pravim, ampak jaz imam ravno na te gobline, čarodeje, zmaje, pošasti itd., najlepše literarne spomine.

    OdgovoriIzbriši