29. dec. 2013

The Hobbit:
The Desolation of Smaug (2013)

IMDb | YouTube | moj vtis: ●●●●●●●○○○







Še daljši večji, še bolj dolgočasen epski. Aham.™
Film brez napak. Ne samo film, dogodek in nepozabno doživetje, ki ga zjebe samo 15 minutna pavza, katero povsem po nepotrebnem furajo v Cineplexxu. Drugi Hobbit si tega sranja ne zasluži. [...] Ne me jebat no, to ni več film, to je več od filma. Ali še bolje, to je film, ki ga zna samo Jackson, ta kralj režiserjev, ki točno ve kako se vedno znova posname mojstrovina. [...] Izjemen je, tako zelo, da bi mu dal oskarja že zjutraj. Res sem navdušen nad to pravljično pizdarijo. Da mi vse, kar od filma pričakujem. In me napolni s tako močnimi podobami, da nekaj časa ne smem gledati nobenega filma, če ne želim, da mi skuri možgane. Ocena: 10/10 —Iztok

4 komentarji:

  1. Jesus Christ is coming back, he wants to kick Mel Gibsons ass.30. 12. 13 15:49

    Srednji svet kr neki, težko je z besedami opisat, kako glupo je vse skupaj. Kar tako se je cel svet obrnil proti fantasyu, magiji, vilam, čarovnicam in tudi proti stripom. WHAT THE HELL IS WRONG WITH THE WORLD.

    Potem so skovali frazo "young-adult" in zdaj knjige, ki smo jih nekdaj brali 10-13 letni froci, berejo še ljudje pri tridesetih. Grem si še naprej bruhat v usta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Težko je bit brez domišljije, a?

    OdgovoriIzbriši
  3. He wants your money, not your love.31. 12. 13 12:50

    Očitnoje težko biti realist in se spopasti s težavami, ki nas pestijo sedaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Po ogledu zelo zelo razočarana. . . precej brezveznih scen, nekatere celo kot kvazi parodija na LOTR., brezvezni ljubezenski trikotnik, brezvezni nov ženski lik, kot da gledalke nujno rabimo ženske like, da se bolje vživimo v zgodbo kao? uglavnem, nategavanje filma, nategavanje proračuna, nategavanje gledalcev. . .

    OdgovoriIzbriši