31. jul. 2014

Pol milijona klikov

Sedem let in štiri mesece pozneje

Yo, yo, med (zdaj že več kot) 500.000 obiski, kolikor se jih je nabralo od začetka mojega pisunjenja aprila 2008 do tega trenutka (ko se je skupno nakopičilo kakšnih 850 člankov), so verjetno kaj prispevali tudi komentatorski boti — in teh je (vedno) več, kot bi kdo utegnil pričakovati (četudi jih Blogger neusmiljeno zatira in večinoma sproti eliminira). A po drugi strani tudi statistični algoritmi Google Analitics menda niti ne štejejo čisto vseh unikatnih obiskov, marveč le tiste, katerih brskalniki imajo dejaven vtičnik za JavaScript. Resnica je tam nekje zunaj, v sivem območju vmes.
Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

Kakorkoli: takega odziva nisem pričakoval in sem številke sila vesel. (Blog je sicer v zadnjem času deležen povprečno okrog 400 edinstvenih obiskov dnevno, kar se mi prav tako zdi veliko.)

Ob skromnih začetkih in nepretencioznem pojavljanju (brez pomoči družabnih omrežij, oglaševalskih povezav, blogerskih spletnih agregatov in drugih e-marketinških oblik — nemara le ob kakšnem linku na katerem od spletnih forumov ali kotičku filmskih kolegov) se mi zdi to spodbudno in celo presenetljivo. Ljudje torej (za zdaj še) berejo bloge. Že to je nadvse pohvalno. Half a mill, niggaz.

2 komentarja:

  1. Vajenec, jaz jih imam toliko na dan.

    LP, Iztok

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj vem, mojster. Trudim se slediti tvojemu zgledu. ;)

    LP, Filmoljub

    OdgovoriIzbriši