29. feb. 2016

Komični intermezzo

#Oskarji: kuhna in cirkus. Jp, prav ste prebrali.




8 komentarjev:

  1. No, kar se tiče Stalloneja, sem bil tudi sam kar prepričan, da bo poklican na oder in za zečetek izjavil eno a la: "Adrian, I love you".

    OdgovoriIzbriši
  2. No ja, mogoče. :) Ampak bodimo iskreni: Stallone je toliko oskarjevski material kot Švarci, verjetno še manj. Dobro se je odrezal, ampak če je na stara leta pokazal edino spodobno vlogo, to še ni dovolj, da bo pa kar iz gole nostalgije zdaj pokasiral zlati kipec.

    OdgovoriIzbriši
  3. A ni oskarjevski material? Iztok je sigurno jokal, ko je tole prebral :). Komaj čakam kakšen vajin duel o tem vprašanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda se mu je dokončno odpelal.

    OdgovoriIzbriši
  5. Stallone ni slab igralec, ko se potrudi in ko mu dajo pravo vlogo. Če to ni jasno, bog pomagaj. Prvi Rocky je lep dokaz tega. Ni ga Roger Ebert kar tako primerjal z Brandom. Pa v Cop Land je bil tudi zelo dober. Pa v prejšnjem Rockyju tudi. Da o tem novem niti ne govorim. Zelo posebna in zanimiva predstava. Vredna oskarja. Globus je dobil, škoda da Akademija ni imela jajc iti do konca. Če ne bi v osemdesetih postal akcijski junak in zašel še v neke bedarije, bi se lahko razvil v zelo dobrega glumca, kar je pokazal tudi s filmi po prvem Rockyju. A jebat ga, zadišal mu je denar, pa nabildal se je in šel v drugo smer. Sem pa prepričan, da bo še dobil kako dobro vlogo in nas znova presenetil. Da je še manj oskarjevski material od Arnolda, pa lahko reče sem totalni idiot! Arnold ni niti enkrat povohal dramske igre v prvem pomenu besede, Stallone jo je. Tu je velika razlika. Zarolajte si še enkrat prevega Rockyja. Če to ni vloga za oskarja, potem ne vem kaj je, jebemti no!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko rečeš "jebemti no", me pa dokončno prepričaš v svoj prav, cenjeni kolega recenzist.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaki odgovor! Kot vedno, ko zmanjka argumentov in ko si raje froc!
    Over & Out!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšen odgovor neki, moj dragi neprištevni kolega recenzist? Si me mogoče kaj vprašal? Sorči, ker sem mislil, da je tvoja replika ("Če to ni vloga za oskarja, potem ne vem kaj je, jebemti no!") bolj retorične sorte. To je bilo vprašanje?

    OdgovoriIzbriši