7. avg. 2017

Milijon klikov

in še vedno sem tukaj ...

Konec julija 2014 je filmoljub zabeležil pol milijona unikatnih klikov, januarja lani jih je bilo tri četrt milijona, pred kratkim pa je števec presegel okrogel milijon. Juhej! Pri čemer je začela spletna platforma Blogger zdajšnji števec klikov uporabljati šele maja 2010, ta blog pa obstaja približno od pomladi 2008 (prvi filmski zapis datira v april tistega leta). Če na palec izračunamo projekcijo za nazaj in upoštevamo eksponentno rast obiskovalcev, je na blog od njegovega rojstva morda kliknil celo poldrugi milijon uporabnikov interneta — a kaj bi bili pikolovski in samovšečno senzacionalistični. Lepo se mi zdi, da me kdo bere in razmišlja o filmih — dobrih ali slabih ali razliki med obojimi (če sploh je). Dokler bo tako, bom o tem tudi pisal; za zdaj se mi namreč še da in to počnem z veseljem.

Opomba. Če je širina zgornjega YouTube videoposnetka napačna ali se ta sploh ne predvaja, je to verjetno zato, ker uporabljaš omejeni brskalnik MalegaMehkega™ Internet Explorer ®

Mimogrede: še vedno me ni na Knjigi obrazov, Čivkaču, Insta(kilo)gramu in drugih družabnih zabijalcih časa, in tudi ne čutim nuje, da bi tam bil. Ne moreš me všečkati ali digitalno deliti s prijatelji, lahko pa me bereš (tudi) na pametnem telefonu in celo kdaj napišeš kratek komentar, če hočeš. Noro, kaj?

Ni komentarjev:

Objavite komentar