Na priznanega irskega scenarista in režiserja Ivana Kavanagha (ki sam tudi montira svoje filme) sem nazadnje naletel pri nadvse solidni srhljivki The Canal (2014), kjer je navdušil z umazano zloveščim vzdušjem in sijajno prikazano dvoumnostjo o patološko izkrivljeni percepciji junakovega uma. Podobnih motivov, vključno z bolestno starševsko navezanostjo na otroka in okultno-nadnaravnimi poudarki človekove sugestivnosti se z vnovično podporo državnega sklada Fís Éireann /Screen Ireland loteva tudi pri svojem zadnjem projektu, za katerega distribucijo je tokrat poskrbel neodvisnim in žanrskim filmom naklonjeni ameriški RLJE Films (pisal sem o njihovih Lovely Molly, Odd Thomas, Dark Was the Night, Bone Tomahawk, The Mind's Eye, Brawl in Cell Block 99, Mandy in še čem). Grozljivka po Kavanaghovem scenariju spremlja mlado mater Lauro (Andi Matichak) na begu pred kultom častilcev hudiča, ki je po hospitalizaciji v psihiatrični ustanovi potlačila spomine na grozljivo otroštvo na vraževernem južnjaškem podeželju (glej tudi The Lodge Severina Fiale in Veronike Franz).
V obrtniško sicer suvereno zvarjeni zgodbi, kjer spet pride do izraza Kavanaghova tehnična podkovanost in umetniška celovitost tega filmskega ustvarjalca, je vendarle slutiti nekatere izrabljene stereotipe in iz mnogih podobnih filmov izposojene motive. Potomca, ki neizogibno odrašča v podobo svojega peklenskega "očeta" (tukaj mu rečejo Palystes, kar je izmišljeno ime, in za izmuzljivo kratek hip ga zaslutimo v subliminalnem prizoru po uvodni špici), smo nedavno videli v segmentu Her Only Living Son režiserke Karyn Kusama v omnibusu XX (2017), ki si je ta arhetip tako ali tako izposodila iz legendarnega Rosemaryjinega otroka (1968); žensko, ki mora z nedoumljivimi obroki hraniti svojega ljubimca do njegove končne preobrazbe, pa že v Hellraiserju (1987), dočim so morale človeško meso jesti tudi peklensko spremenjena Megan Fox v Jennifer's Body (2009),